Chiptuning vs Powerbox

Avantaje prin CHIPTUNING fata de powerbox.

  • Nu se monteaza/demonteaza componente electronice pe masina, compentele electronice / fizice in timp sunt predispuse la defectiune, softul modificat prin chiptuning nu se poate defecta.
  • Prin chiptuning avand softul in fata se optimizeaza toti parametrii motorului proportional foarte putin din fiecare de ex: avans,cantitatea de injectie, presiune turbo, limitatoare etc. asa se ajunge la o crestere corecta fara a dauna motorul, sunt softuri care au si 60 de harti de modificat, se optimizeaza fiecare in parte. Modificarea este similara cu modificarea efectuata si de fabrica de la un model la altul.
  • Powerboxurile pacalesc calculatorul prin modificarea voltajului de la senzori, iar boxurile mai noi cele pt TDI modifica timpul de inchidere a injectorului si asa se injecteaza mai mult, dar unde raman restul de parametrii modificati ? limitatoare, avans, presiuni etc…
  • Prin chiptuning cresterea de putere de multe ori este dubla fata un powerbox si mai putin daunatoare, de exemplu powerbox-ul pentru common rail lucreaza pe senzorul de rail,cu powerbox montat se trimite semnal mai mic catre ecu asa ecu sesizeaza lipsa de presiune in rampa de injectie prin urmare ecu ii creste presiunea si peste 400 bari, obtinand astfel +25cp …. Datorita faptului ca prin chiptuning se modifica toti parametrii se pot obtine +40cp cu o presiune sub jumatate de exemplu +150 bari.
  • Prin chiptuning se pastreaza softul original si oricand se poate reintroduce in calculatorul masinii.

Avantaje POWERBOX fata de chiptuning.

  • Un soft optimizat special pentru o masina nu se poate muta de pe masina pe alta, fiecare masina are numar hardware si software diferit cu optimizarile aferente, ….. in schimb powerboxul se poate muta de pe o masina pe alta daca motorul,ecu, mufele sunt la fel.
  • Powerbox-urile se pot monta si pe unele masini pe care din motive tehnice nu se pot efectua chiptuning-ul, de exemplu din lipsa protocoalelor de comunicare este imposibila citiriea si scrierea softului de gestiune al motorului.

Comments are closed.